۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۶۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۹
کد ۷۶۹۰۲۸
انتشار: ۰۸:۵۱ - ۱۶-۱۱-۱۳۹۹

پروین: خدا به مادر علی انصاریان صبر دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من این درد را کشیدم و امیدوارم خدا به مادرش صبر دهد و این کرونا را از روی زمین بردارد.

به گزارش ایسنا، علی پروین در مراسم خاکسپاری مرحوم علی انصاریان اظهار کرد: به خانواده و مخصوصا به مادر انصاریان تسلیت می‌گویم. خدا به آن‌ها صبر دهد و به جامعه ورزش هم باید تسلیت بگویم. هفته پیش مهرداد میناوند و اکنون علی انصاریان رفتند. خدا کند کرونا دست از سر ایران بردارد. نمی‌دانیم چه بگوییم. امیدوارم غم آخرشان باشد.

او ادامه داد: علی انصاریان به خاطر مادرش ازدواج نکرد و عاشق مادرش بود. همه عاشق مادرشان هستند ولی ما کمی بیشتر. واقعا این درد خیلی سخت است و خدا به مادرش صبر دهد. من این درد را کشیده‌ام و امیدوارم خدا به مادرش صبر دهد و این کرونا را از روی زمین بردارد.

ارسال به دوستان
کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / ابراهیم عقیل، تحت تعقیب امریکا بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس)