۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۱۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۶-۰۸-۱۴۰۰
کد ۸۱۳۱۷۱
انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۶-۰۸-۱۴۰۰

معرفی «یوسف نوری» به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس

معرفی «یوسف نوری» به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس
نوری دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی وکارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل نامه معرفی سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت و اعلام وصول کرد.

به گزارش ایلنا، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (۲۶ آبان) نامه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور پیرامون معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

بر اساس نامه رئیس جمهور یوسف نوری به عنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش معرفی شد.

نیکزاد در ادامه بیان کرد: با توجه ارسال نامه معرفی وزیر در مهلت قانونی مقرر، جلسه رأی اعتماد در روز یکشنبه ۷ آذر برگزار خواهد شد. همچنین از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سایر کمیسیون ها تقاضا داریم که طی هفته آینده با وزیر پیشنهادی جلسات را جهت ارزیابی و بررسی کارنامه و برنامه‌های ایشان داشته باشند.

گفتنی است نوری دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی وکارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

وی در گذشته به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل بودجه این وزارتخانه فعالیت داشته است.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید