۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۳۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۱
کد ۸۳۳۳۹۰
انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۵-۰۱-۱۴۰۱

عبور روستاییان با سیم بکسل از فراز رودخانه در خوزستان / واکنش راهداری (+فیلم)

عبور روستاییان با سیم بکسل از فراز رودخانه در خوزستان / واکنش راهداری (+فیلم)
این ویدئو مربوط به روستای سرصحرا خواجه انور از توابع دهدز شهرستان ایذه در استان خوزستان است.

در پی انتشار ویدئویی از نحوه عبور و جابجایی روستائیان منطقه‌ای در خوزستان با سیم بکسل از فراز رودخانه و دره‌ای عمیق، اداره کل راهداری استان خوزستان به آن واکنش نشان داد.

روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد عده‌ای در حال جابه‌جایی پدری و کودک خردسالشان با استفاده از سیم بکسل در یک مسیر کوهستانی هستند چرا که در آنجا پلی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در واکنش به انتشار این فیلم در شبکه‌های اجتماعی، خداداد مقبلی - معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این باره گفت: قطعا این مسئله از سوی اداره کل راهداری استان خوزستان پیگیری خواهد شد واگر نیاز به بررسی حضوری در منطقه باشد شخصا از این محل بازدید خواهم کرد.

وی تاکید کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا اگر چنین مشکلی در این روستا وجود داشته باشد آن را حل کنیم تا اهالی این روستا بتوانند به راحتی در این مسیر کوهستانی تردد کنند.

بر اساس توضیحات منتشر شده این ویدئو مربوط به روستای سرصحرا خواجه انور از توابع دهدز شهرستان ایذه در استان خوزستان است.

ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید
#videojsscript