۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۴۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۴-۰۳-۱۴۰۱
کد ۸۴۴۴۰۱
انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۴-۰۳-۱۴۰۱

دستگیری ۷۳۳ سارق و مالخر در تهران

دستگیری ۷۳۳ سارق و مالخر در تهران
با انهدام ۱۹ باند در این طرح بالغ بر ۳۲۴۰ فقره از اموال مردم کشف و به ۹۵۳ فقره پرونده سرقت نیز رسیدگی شد.

رییس پلیس پایتخت از بازداشت ۷۳۳ سارق و مالخر در تازه‌ترین مرحله از طرح رعد خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در پنجاه‌ و ششمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز در مقر مرکزی پلیس پایتخت برگزار شد، گفت: امروز پنجاه و ششمین مرحله از طرح رعد پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمده و در جریان آن ۷۳۳ متهم که سارق، مالخر، گوشی‌قاپ، سارق موتور و خودرو بودند بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با انهدام ۱۹ باند در این طرح بالغ بر ۳۲۴۰ فقره از اموال مردم کشف و به ۹۵۳ فقره پرونده سرقت نیز رسیدگی شد.

وی ارزش ریالی اموال کشف شده را ٢٢ میلیارد و ١٩٣ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۲۲ محکوم فراری نیز در طرح مذکور بازداشت شدند که به عناوین مختلف و از مدت‌ها قبل متواری بوده و تحت تعقیب محاکم قضایی قرار داشتند. همچنین ۲۷۰ فشنگ جنگی، ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و چهار قبضه سلاح گرم نیز در این مرحله از طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که در این طرح ۸۷ مورد از پاتوق‌های سارقان، ۱۷ پاتوق مالخران و دو محل تردد اوباش نیز با حکم قضایی پاکسازی شدند، اضافه کرد: ۵۹ نقطه که در آن مواد مخدر به فروش می‌رسید نیز پاکسازی شد.

وی گفت: همچنین ٣١ درصد از سارقان که امروز دستگیر شدند سارقان قطعات و لوازم نقلیه بودند. ٢١ درصد جیب بر و کش رو زن بودند. همچنین ١٩ درصد سارق معابر، ١٧ درصد سارق اماکن خصوص و دولتی و پنج درصد نیز سارقان منزل بودند.

رحیمی در ادامه به یکی از دستاوردهای این طرح اشاره کرد و گفت: در یکی از موارد که در این مرحله از طرح انجام شد از یک باند چهار نفره ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید