۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۵۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۴-۰۶-۱۴۰۱
کد ۸۵۶۷۶۵
انتشار: ۱۶:۱۴ - ۱۴-۰۶-۱۴۰۱

حکم اعدام برای اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان

حکم اعدام برای اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان
این باند اقدام به فریب و قاچاق دختران در سراسر کشور کرده‌ است.
اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان در دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اعدام محکوم شدند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ در روز‌های گذشته خبری مبنی بر صدور حکم اعدام برای زهرا صدیقی و الهام چوبدار در فضای مجازی منتشر شده و جوسازی‌های زیادی در این باره صورت گرفته است؛ بنابراین گزارش، پیگیری‌های مرکز رسانه قوه قضاییه نشان می‌دهد دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه افراد نامبرده را به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم کرده است.
 
برخلاف اخبار منتشر شده در فضای مجازی و جوسازی‌های صورت گرفته، حوزه فعالیت و اتهامات این افراد فریب و قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشور‌های منطقه با امید آموزش و وعده اشتغال بوده است که از آنان سوء استفاده صورت گرفته و در مواردی، منجر به خودکشی چند نفر از این دختران شده است.
 
بر اساس مستندات پرونده، قاچاق دختران فقط منحصر به استان آذربایجان غربی نبوده و این باند اقدام به فریب و قاچاق دختران در سراسر کشور کرده‌ است.
ارسال به دوستان
دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی روز جهانی صلح؛ مجالی برای درنگ بر ۶ مفهوم آن/ صلح با خویشتن یا در مقابل سلاح؟ پیام عراقچی به سیدحسن نصرالله در پی شهادت ابراهیم عقیل ویزیت مجازی با پزشک در اندازه واقعی! نماینده ادوار مجلس : دولت می‌تواند راه دخالت نمایندگان در انتصاب دولت را ببندد وضعیت جاده ها در آخرین روز از سفر‌های تابستانی / کدام جاده‌ها امروز یک‌طرفه می‌شوند؟ رگبار باران در ۵ استان کشور زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید