۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۸۹۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۸-۰۳-۱۴۰۲
کد ۸۹۴۳۶۸
انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۸-۰۳-۱۴۰۲

آذربایجان غربی/ ۳۰ مصدوم در زلزله خوی

آذربایجان غربی/ ۳۰ مصدوم در زلزله خوی
فرماندار خوی گفت: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، زمان زلزله در موقع فرار ۳٠ نفر مصدوم شدند.
فرماندار خوی در آذربایجان غربی گفت: به دلیل ترس و وحشت زمان زلزله در موقع فرار ۳٠ نفر مصدوم شدند که بجز یک نفر که دچار دررفتگی دست شده بود همه در ساعات اولیه به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
 
به گزارش ایسنا، ذبیح الله کاظمی در خصوص زلزله ۴.۷ ریشتری روز گذشته در عمق ۹ کیلومتری زمین که در شهرستان خوی به وقوع پیوست، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله، اکیپ‌های ستاد بحران، روستا‌های کانون زلزله را مورد ارزیابی قرار دادند که خوشبختانه هیچ آسیبی به اماکن و خانه‌ها وارد نشده است.
 
وی ادامه داد: زلزله آسیبی به تاسیسات وارد نکرده، برق، آب و گاز در شهرستان پایدار است و مشکلی وجود ندارد و شهر در حالت عادی است.
برچسب ها: زلزله ، خوی
ارسال به دوستان
6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک