۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۲۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۲
کد ۹۲۲۳۴۳
انتشار: ۱۸:۲۴ - ۱۰-۰۹-۱۴۰۲

دادستان کل تگزاس : اثربخشی واکسن کووید۱۹ از سوی فایزر نادرست بوده

دادستان کل تگزاس : اثربخشی واکسن کووید۱۹ از سوی فایزر نادرست بوده
دادستان کل تگزاس از فایزر به‌دلیل گزارش نادرست از کارآیی واکسن کووید۱۹ شکایت کرد، این خبری بود که کن پکستون، دادستان کل تگزاس، ۳۰ نوامبر در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد. 
دادستان کل تگزاس از فایزر به‌دلیل گزارش نادرست از کارآیی واکسن کووید۱۹ شکایت کرد.
 
به گزارش فارس، دادستان کل تگزاس از فایزر به‌دلیل گزارش نادرست از کارآیی واکسن کووید۱۹ شکایت کرد، این خبری بود که کن پکستون، دادستان کل تگزاس، ۳۰ نوامبر در گفت وگو با رسانه ها اعلام کرد. 
 
کن پکستون، دادستان کل تگزاس در ۳۰ نوامبر شکایتی را علیه فایزر تنظیم کرد و طی آن ادعا کرد که  اثربخشی واکسن کووید۱۹ از سوی فایزر نادرست بوده است.
 
براساس شکایتی که در شهرستان لوبوک تگزاس به ثبت رسیده است، فایزر نتایج آزمایش بالینی واکسن کووید۱۹ خود را اشتباه ارائه کرده است.
 
پکستون که یک جمهوری خواه است در بیانیه ای گفته است: «ما در جستجوی عدالت برای مردم تگزاس هستیم، که بسیاری از آنها با اجباری شدن ظالمانه واکسن مجبور به گرفتن یک محصول معیوب شده‌اند که با دروغ فروخته می‌شود. حقایق روشن است. فایزر در مورد واکسن‌های کووید۱۹ خود حقیقت را نگفته است.»
 
مقامات فایزر به درخواست اپک تایمز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.
برچسب ها: تگزاس ، فایزر
ارسال به دوستان
استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد رسانه انگلیسی: واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فوتسال شعار هواداران نساجی علیه نکونام در ورزشگاه وطنی فراجا: اعضای یک گروهک تروریستی شب گذشته قصد ورود به کشور را داشتند