۲۹ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۹۹۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۴-۰۶-۱۴۰۳
کد ۹۹۷۲۳۷
انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۴-۰۶-۱۴۰۳

عارف: روسای دانشگاه‌ها در دو دهه اخیر بسیار محافظه کار شده‌اند/ چه قدر یک صندلی ارزشمند است که وظایف ذاتی‌مان را کنار می‌گذاریم؟ (فیلم)

عارف: روسای دانشگاه‌ها در دو دهه اخیر بسیار محافظه کار شده‌اند/ چه قدر یک صندلی ارزشمند است که وظایف ذاتی‌مان را کنار  می‌گذاریم؟ (فیلم)
معاون اول ریاست جمهور : دانشگاه صرفا وظیفه تولید علم و تربیت دانشجو را ندارد؛ در فرمایش رهبر انقلاب وظیفه سوم نیز تعریف شده که از آن غفلت نکردیم. دانشگاه صرفا وظیفه تولید علم و تربیت دانشجو را ندارد؛ در فرمایش رهبر انقلاب وظیفه سوم نیز تعریف شده که از آن غفلت نکردیم.

معاون اول ریاست جمهوری در مراسم اجلاس روسای دانشگاه های کشور:چه قدر ماندگاری و بقا در یک پست و صندلی برای ما ارزشمند است که وظایف ذاتی خودمان و وظایف اجتماعی خودمان را کنار را بگذاریم؟

دانشگاه صرفا وظیفه تولید علم و تربیت دانشجو را ندارد؛ در فرمایش رهبر انقلاب وظیفه سوم نیز تعریف شده که از آن غفلت نکردیم.

دانشگاه هنوز مرجعیت خود را در بین مردم از دست نداده و هنوز احترام و اعتماد استاد و دانشگاه در جامعه بالاست. چقدر از این مساله استفاده کردیم؟

دانشگاه صرفا وظیفه تولید علم و تربیت دانشجو را ندارد؛ در فرمایش رهبر انقلاب وظیفه سوم نیز تعریف شده که از آن غفلت نکردیم.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
برچسب ها: عارف ، دانشگاه
ارسال به دوستان