۱۵ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۳۱۰۰
انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۵-۰۷-۱۴۰۳

پرسپولیس؛ رکورددار شکست‌ناپذیری و گلزنی در دقایق پایانی

پرسپولیس؛ رکورددار شکست‌ناپذیری و گلزنی در دقایق پایانی
پرسپولیس با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در 20 بازی اخیر لیگ برتر و گلزنی در دقایق پایانی بازی‌ها، به یکی از تیم‌های پرهوادار و محبوب لیگ برتر تبدیل شده است.

سرخ‌پوشان پایتخت در شرایطی در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود گام بر می‌دارند که روند نتیجه‌گیری‌شان در هفته‌های اخیر جالب‌توجه بوده است.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس فصل گذشته با هدایت یحیی گل‌محمدی کار خود را در لیگ بیست‌وسوم آغاز کرد اما در میانه‌های راه، گل‌محمدی جای خود را به اوسمار ویرا داد که این تغییر سرمربی در مسیر دور شدن سرخ‌پوشان از راه دفاع از عنوان قهرمانی، تاثیرگذار نبود و همان لیگ بیست‌ودوم، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید. بعد از قهرمانی به‌دست آمده، دوباره روی نیمکت پرسپولیس تغییر و تحولات به‌وجود آمد و ویرا جای خود را به خوان کارلوس گاریدو داد.

هواداران پرسپولیس با توجه به عدم شناخت گاریدو از فوتبال ایران، دل‌نگران روند نتیجه‌گیری تیم‌شان بودند و شروع فصل جدید لیگ برتر با پذیرش 2 تساوی پیاپی باعث شد تا نرم‌نرمک انتقادات علیه خوان کارلوس گاریدو آغاز شود. با این وجود، سرمربی اسپانیایی خیلی زود توانست شرایط را به سود خود تغییر بدهد و حالا بازخوانی عملکرد پرسپولیس در لیگ بیست‌وچهارم نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان توانسته‌اند در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی خود گام‌های موثر و البته موفقی بردارند.

تنها تیم بدون باخت فصل

سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌وچهارم یک رکورد ویژه را به نام خود ثبت کرده‌اند؛ شکست‌ناپذیرترین تیمِ فصل! در میان 16 تیم لیگ برتری در فصل جدید، پرسپولیس تنها تیمی است که همچنان عدد صفر در مقابل شمار باخت‌هایش خودنمایی می‌کند و حفظ روند شکست‌ناپذیری سرخ‌ها در فصل جاری می‌تواند در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی، کمک شایانی به پرسپولیسی‌ها کند. سرخ‌پوشان فصل گذشته را هم با ثبت رکورد 14 بازی متوالی بدون باخت پشت سر گذاشتند و حالا جمعاً در 20 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست نخورده‌اند که رکورد ویژه‌ای است.

متخصص برد با کلین‌شیت

شاگردان گاریدو شب گذشته در ورزشگاه تختی تهران میزبان چادرملو بودند که بعد از چند فرصت‌سوزی، سرانجام در واپسین لحظات بازی گیورگی گولسیانی در نقش گلزن در ترکیب سرخ‌ها درخشید و پرسپولیس را به 3 امتیاز ارزشمند خانگی رساند. بازخوانی کارنامه پرسپولیس نشان می‌دهد که سرخ‌پوشان توانسته‌اند در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، 4 برد به‌دست آورند و نکته جالب‌توجه اینکه در 4 بازی اخیر که یکی از آن‌ها داربی پایتخت بود، دروازه پرسپولیس باز نشده و سرخ‌پوشان با ثبت 6 گل و بدون دریافت حتی یک‌بار باز شدن دروازه‌شان، 12 امتیاز کامل را به‌دست آورده‌اند!

تیمِ گاریدو، عاشق گلزنی در نیمه دوم

پرسپولیس بعد از گل‌گهر سیرجان با 2 گل دریافتی، دومین خط دفاعی برتر لیگ بیست‌وچهارم است و در طرف مقابل هم سرخ‌پوشان پایتخت موفق به‌ثبت 8 گل زده شده‌اند. 2 گل اخیر پرسپولیس مقابل استقلال و چادرملو، در وقت‌های تلف‌شده به‌ثمر رسیده و جالب آنکه هر 2 گل زمینه‌ساز تبدیل نتیجه تساوی به برد برای سرخ‌پوشان بوده است! بررسی دقیق‌تر شمار گل‌های زده پرسپولیس نشان می‌دهد که 6 گل از 8 گل این تیم در لیگ بیست‌وچهارم در نیمه دوم به‌ثمر رسیده و سرخ‌پوشان در حالی با 14 امتیاز  بعد از سپاهان، در رتبه دوم هستند که آن‌ها یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان دارند و برد در بازی معوقه مقابل گل‌گهر می‌تواند بیش از پیش سرخ‌ها را به هت‌تریک در مسیر قهرمانی لیگ برتر امیدوار سازد.

برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر
ارسال به دوستان
تغییر گسترده در برنامه هفته هشتم لیگ برتر؛ بازی پرسپولیس لغو شد فرمانده انتظامی تهران: در تهران هر ۲ ثانیه یکبار زنگ تلفن ۱۱۰ به صدا درمی‌آید/ حدود ۲۵ درصد جرائم کشور در تهران رخ می‌دهد/ پرخطرترین افراد پایتخت در رده سنی ۱۸ تا ۲۵ سال بیرانوند: ۲۰ میلیارد نمی‌دهم! هیئت مدیره پرسپولیس به من شیرینی داده بود یک مقام مسئول فرودگاه امام: اعلام زمان جدید پروازهای خارجی تا ساعتی دیگر علت انتشار بوی نامطبوع در بخش‌هایی از تبریز چیست؟ فرودگاه بین المللی بیروت، تمامی پروازهای خود را لغو کرد شهرداری تهران: تونل توحید و رسالت امشب مسدود نمی‌شود حضور عارف در دفتر حزب‌الله لبنان سرمربی تراکتور: شایسته باخت نبودیم؛ داوری به ضررمان تمام شد شکایت رسمی تراکتور از داور؛ درخواست انتشار تصاویر VAR برای شفاف‌سازی روسیه: حمله به بلاروس، پاسخ هسته‌ای به همراه خواهد داشت تماس تلفنی «نتانیاهو» با «مکرون» / نخست وزیر اسرائیل: تحریم تسلیحاتی اسرائیل، قدرت محور ایران را تقویت می‌کند/ رئیس‌ جمهور فرانسه: از اینکه اسرائیل موضع ما را نمی‌شنود، متأسفیم اعلام رشته‌ها و مواد امتحانی کارشناسی‌ ارشد ۱۴۰۴/ برگزاری آزمون ۲و۳ اسفند ارسال لایحه اصلاح قانون انتصاب در مشاغل حساس به مجلس برزیل باز هم قهرمان شد؛ سلطه سلسائو بر فوتسال جهان ادامه دارد