۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۴۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۴۶۸۳
انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۱-۰۷-۱۴۰۳

نگرانی گاریدو از لو رفتن ترکیب پرسپولیس؛ جستجو برای یافتن جاسوس در تمرینات

نگرانی گاریدو از لو رفتن ترکیب پرسپولیس؛ جستجو برای یافتن جاسوس در تمرینات
خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، به دلیل انتشار زودهنگام ترکیب اصلی تیم در رسانه‌ها، نگران نفوذ فردی در باشگاه است که اطلاعات تمرینات را به بیرون درز می‌دهد.

خوان کارلوس گاریدو در تلاش است جاسوس پرسپولیس را پیدا کند تا اخبار ترکیب و جزئی‌ترین اتفاقات تمرین به دست رسانه‌ها نرسد.

به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و توانسته تأثیر خود را روی سبک بازی این تیم بگذارد. تا جایی که خیلی از هواداران پرسپولیس از عملکرد او رضایت دارند و معتقدند می‌تواند این تیم را در لیگ ایران و همچنین لیگ نخبگان آسیا به موفقیت برساند.

با این حال طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که چندان به مذاق گاریدو خوش نیامده. یک نمونه از این اتفاقات، رسانه‌ای شدن ترکیب پرسپولیس است. ارنج اصلی پرسپولیس خیلی زود وارد رسانه‌ها می‌شود و مربی اسپانیایی نیز از این موضوع گلایه دارد. همچنین کوچکترین اتفاقات تمرین، سر از فضای مجازی در می‌آورد و همین مسأله گاریدو را عصبانی و او را به انواع و اقسام افراد بدبین کرده است.

گاریدو در تلاش است تا هر چه زودتر جاسوس پرسپولیس را پیدا کند. همین بدبینی باعث شده تا سرمربی اسپانیایی حتی اجازه فیلمبرداری از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم را ندهد و آن را ممنوع اعلام کند. به همین دلیل طی هفته‌های اخیر فیلمبردار باشگاه تقریباً بیکار بوده و فعالیت همیشگی خود را انجام نداده است.

اینها مشکلاتی است که در پرسپولیس وجود دارد و گاریدو تا زمانی که جاسوس را پیدا نکند، به همین منوال کارش را ادامه خواهد داد. برای او سوال است که چطور هر آنچه در جلسات خصوصی تمرین می‌گذرد، به بیرون درز پیدا می‌کند. فارغ از نتایج خوب، این مسأله مهمترین دغدغه این روزهای گاریدو است.

گفتنی است سرمربی پرسپولیس این روزها در اسپانیا حضور دارد و عجیب اینکه هر روز زمان بازگشت او تغییر می‌کند.

ارسال به دوستان
قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه قالیباف: بار‌ها اعلام کردیم که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود جنگندگی یا بی‌برنامگی؟ تحلیل بازی ایران و ازبکستان توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی در ملک‌شهر اصفهان هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟ پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد آیا عملیات طوفان الاقصی اشتباه بود؟ روسیه: انهدام ۱۲۵ پهپاد اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته کشف 3 جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن تهران سپاهان سقوط کرد، پرسپولیس صعود؛ افت و خیز تیم‌های ایرانی در رده بندی جهانی جایزه عجیب برای ستاره والیبال؛ نیمیر عبدالعزیز به جای مدال، شامپو گرفت! (+عکس)