۰۳ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۷۷۲۵
انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۲-۰۸-۱۴۰۳

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای ترکیه / افزایش تلفات: 5 کشته ، 22 مجروح (+فیلم و عکس)

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای ترکیه / افزایش تلفات: 5 کشته ، 22 مجروح (+فیلم و عکس)
علی یرلیکایا، وزیر کشور ترکیه، در یک پست شبکه اجتماعی، از حمله تروریستی به تاسیسات هوافضای "کاهرامان کازان" خبر داد.

خبرگزاری آناتولی به نقل از وزیر کشور ترکیه از حمله تروریستی به تاسیسات “کاهرامان کازان” متعلق به شرکت سهامی صنایع هوا فضای ترکیه خبر داد. تعداد کشته های این اقدام تروریستی به 5 تن رسیده و 22 نفر دیگر مجروح شده اند. به علاوه 2 نفر از تروریست ها نیز کشته شده اند.

سلاح و تجهیزات دو تروریست حمله کننده به شرکت هوافضا ترکیه در آنکارا
سلاح و تجهیزات دو تروریست حمله کننده به   شرکت هوافضا ترکیه در آنکارا


خبرهای قبلی

به گزارش عصرترکیه،‌ بر اساس پستی که علی یرلیکایا در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته، حمله با انفجار بمب در دروازه ورودی واقع در بلوار هوانوردی آغاز شده و پس از آن پرسنل به پناهگاه منتقل شده اند . او تاکید کرده که در این حمله عده ای شهید و زخمی شده اند .

همچنین مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست از شهروندان خواسته به ادعاهای بی اساس در مورد آنچه در این حادثه  رخ داده است توجه نکرده و تنها به منابع رسمی اعتماد کنند.

اردوغان: 4 کشته در عملیات تروریستی

 رئیس جمهور ترکیه تعداد کشته های حمله تروریستی به تاسیسات “کاهرامان کازان” متعلق به شرکت سهامی صنایع هوا فضای ترکیه در آنکارا را چهار نفر اعلام کرد.

به گزارش عصر ترکیه به نقل از سی ان ان ترک، رجب طیب اردوغان که برای شرکت در اجلاس بریکس در کازان روسیه به سر می برد، در ابتدای دیدار با لادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ، ضمن محکوم کردن این حمله، از کشته شدن چهار و زخمی شدن چهارده نفر در این حمله خبر داد. او همچنین از ولادیمیر پوتین به خاطر پیام تسلیتش در این باره قدردانی کرد.

حمله تروریستی به تاسیسات هوافضایی ترکیه؛ ۳ کشته و ۱۴ زخمی (+فیلم و عکس)

گفته می شود 14 تن در این عملیات زخمی شده اند.
رسانه‌های ترکیه‌ای می‌گویند گروه ویژه‌ای از نیروهای امنیتی این کشور به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وزیر دادگستری ترکیه با انتشار بیانیه‌ای رسما این حادثه را تروریستی اعلام کرد.

هیچ گروهی مسئولیت این حمله را تا لحظه انتشار این گزارش برعهده نگرفته است.

تصویر اولیه از عناصر تروریستی در آنکارا
تصویر اولیه از عناصر تروریستی در آنکارا
ارسال به دوستان
چرا عضلاتمان ضعیف می‌شوند؟ / مراقبت‌های پیشگیرانه برای مقابله با از دست دادن عضله جزئیاتی از توانایی پدافند هوایی ایران در برابر حمله اسرائیل (+عکس) جریمه یک میلیونی برای خودروهای باری بدون حفاظ ایمنی رهبری امروز دست چه کسی را بوسید؟ (عکس) ولایتی شهادت پزشک ایرانی در لبنان را تسلیت گفت آمریکا حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد غافلگیری چوپانان تبریزی از بارش نیم متری برف در دامنه سهند (+عکس) اسرائیل "المیادین" را با موشک زد همسر محمد علی کلی برای ساخت استادیوم به کابل می‌‌رود (+عکس) ایران حمله تروریستی به ترکیه را محکوم کرد حزب‌الله با موشک‌های دقیق، صنایع نظامی اسرائیل را در تل‌آویو هدف قرار داد قهرمانی مقتدرانه کشتی فرنگی امید ایران در جهان ایران: ادعای دخالت در عملیات حزب‌الله علیه اسرائیل، دروغی بیش نیست حمله اسرائیل به دفتر المیادین در بیروت انتقاد شدید نوری همدانی از وضعیت حوزه‌های علمیه؛ کاهش شور و اشتیاق طلاب