۰۴ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۸۰۱۶
انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۴-۰۸-۱۴۰۳

حمله اسرائیل به اقامتگاه خبرنگاران در جنوب لبنان (+ عکس) / شهادت 3 عضو تیم رسانه ایی

حمله اسرائیل به اقامتگاه خبرنگاران در جنوب لبنان (+ عکس) / شهادت 3 عضو تیم رسانه ایی
به نوشته رویترز، خبرنگاران ساکن در این محل گفتند ارتش اسرائیل ، این مهمانسرا را به صورت مستقیم مورد هدف قرار داد / عکس گوشه تزیینی است.

3 عضو تیم رسانه ای در حمله اسرائیل به مهمانسرای محل اقامت خبرنگاران در جنوب لبنان به شهادت رسیدند.

به گزارش عصرایران، به گفته رسانه ها از لبنان، شهدا شامل یک تصویربردار و یک نیروی فنی شاغل در شبکه ماهواره ای المیادین لبنان و یک تصویربردار شبکه المنار (وابسته به حزب الله لبنان) است.

این حادثه در شهر حاصبيا در جنوب لبنان رخ داد. شبکه المنار اعلام کرد تصویربردار آن "وسام قاسم" در حمله اسرائیل به شهادت رسید.

شهادت 3 عضو تیم رسانه ایی در حمله اسرائیل به لبنان

"غسان بن جدو" رئیس هیات مدیره شبکه المیادین لبنان نیز از شهادت "غسان نجار"، تصویربردار و "محمد رضا" مهندس فنی شبکه المیادین، در همین حمله خبر داد.

بن جدو گفت: "همکاران ما در المیادین به همراه خبرنگاران دیگر در حصبیا حضور داشتند و اشغالگران اسرائیل محل اقامت آنها را هدف قرار دادند".

وی ادامه داد: "هدف قرار دادن محل اقامت خبرنگاران از سوی اشغالگران، عمدی بود. مجروحانی از دیگر شبکه‌های عربی وجود داشته است".

شهادت 3 عضو تیم رسانه ایی در حمله اسرائیل به لبنان

غسان بن جدو افزود: ما اشغالگران را مسئول کامل این جنایت جنگی می دانیم که کارکنان تیم های خبری از جمله تیم المیادین را هدف قرار دادند.

به نوشته رویترز، خبرنگاران ساکن در این محل گفتند ارتش اسرائیل ، این مهمانسرا را به صورت مستقیم مورد هدف قرار داد.

 این سومین باری است که گروه های رسانه ای در جنوب لبنان مورد حمله ارتش اسرائیل قرار می گیرند. قبل از این و در 22 مهر سال گذشته "عصام عبدالله" عکاس رویترز در حمله به گروهی از خبرنگاران در منطقه  "علما شعب" به شهادت رسید.

 در نوامبر 2023 هم پهپاد اسرائیلی کارکنان شبکه المیادین را در شهر طیر فرحه (جنوب لبنان) هدف قرار داد که منجر به شهادت "فرح عمر" خبرنگارو "ربیع معماری" تصویربردار این شبکه شد.

 

 

 

ارسال به دوستان
فرشاد مومنی: فشار موجود بر جامعه دانشگاهی در تاریخ معاصر کم سابقه است/ برنامه بی کفایت، بی کیفیت و ضدتوسعه هفتم باید تکمیل و اصلاح شود /سیستمی که به مردم اعتماد ندارد، به تسخیر خارجی ها در می آید دستور اسرائیل برای تخلیه بیمارستان شمال غزه یک مجموعه‌دار: سکه‌های تاریخی را ذوب‌ کرده و از ایران خارج می‌کنند (+عکس) آیت‌الله مکارم شیرازی: برخورد قهری و خشن با مساله حجاب نتیجه معکوس دارد/ علت مشکلات اشتباهات خودمان است نه عوامل خارجی یا تحریم / گرانی نه تنها حل نشده بلکه بیشتر شده است حمله اسرائیل به اقامتگاه خبرنگاران در جنوب لبنان (+ عکس) / شهادت 3 عضو تیم رسانه ایی امروز با سلمان ساوجی : خوش بخند ای دل که اینک صبح خندان می‌دمد العربیه: "فرستاده آمریکا با رئیس مجلس لبنان بر سر پیش‌نویسی برای آتش بس به توافق رسیدند" تارزان درگذشت پیش‌بینی کم‌بارشی و گرما در پاییز و زمستان خواص روغن گل مغربی چیست؟ بررسی ۴ خاصیت باورنکردنی آن درمان‌های غیر دارویی برای افسردگی کدام مناطق جهان بیشترین تعداد کشتی‌های مسافربری را دارند؟ زرده تخم مرغ مفید تر است یا سفیده آن؟ جینسنگ هندی یا آشواگاندا چیست و چه خواصی دارد؟ این ۷ گیاه آپارتمانی به هیچ مراقبت خاصی نیاز ندارند