۲۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۰۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۱
کد ۲۰۸۲۶۶
انتشار: ۱۸:۱۹ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۱

سد منشاد یزد هم شکست

سد بندی خاکی ۳ هزار مترمکعبی کرچنار منشاد به علت فرسودگی و بالا آمدن آب و سرازیر شدن آب بر روی بند خاکی، شکسته شد و موجب تخریب مسیر تردد، شکستگی تیر برق و تیرهای مخابرات شده است.
سد بندی خاکی ۳ هزار مترمکعبی کرچنار منشاد به علت فرسودگی و بالا آمدن آب و سرازیر شدن آب بر روی بند خاکی، شکسته شد.

به گزارش جوان آنلاین، فرماندار مهریز با اعلام خبر فوق گفت : با رسیدن خبر شکسته شدن این سد به فرمانداری مهریز، جلسه شورای مدیریت بحران مهریز در محل وقوع حادثه تشکیل و اعضای شورای مدیریت بحران پس از بازدید از خسارت‌های ناشی از شکستگی بند خاکی منشاد در نشستی در مورد حادثه پیش آمده و احتمال حوادث مشابه، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی کیانی‌مقدم با اشاره به وجود گوراب‌های موجود و لزوم بررسی و مستحکم‌سازی در راستای پیشگیری و اتخاذ تدابیر لازم بر برآورد خسارت‌های این حادثه از سوی دستگاه‌های مرتبط تأکید و عنوان کرد: با همکاری کلیه ادارات و شرکت تعاونی دهیاری‌ها تلاش مي شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن در راستای رفع خرابی‌های پیش آمده و ایمن‌سازی مناطق اطراف با كمك و نظارت بخشداری مرکزی عمل شود.

بازدید اداره منابع طبیعی از کلیه بندهای خاکی و گوراب‌های موجود و تهيه گزارش وضعيت جهت استحکام سنجي و تخصیص اعتبار، اطلاع‌رسانی بخشداری مرکزی با همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا در راستای فرهنگ بیمه نیز از دیگر مصوبات این شورا بود.

گفتني است، شکستن بند خاکی در بالادست روستای منشاد موجب تخریب مسیر تردد، شکستگی تیر برق و تیرهای مخابرات شده است که پس از تشکیل این شورا، نیروهای راهداری و خدمات‌رسان در محل حادثه حاضر شدند.
ارسال به دوستان
دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه قالیباف: بار‌ها اعلام کردیم که از حریم کشور‌های همسایه نباید برای تجاوز به ایران استفاده شود جنگندگی یا بی‌برنامگی؟ تحلیل بازی ایران و ازبکستان توضیح پلیس درباره فیلم تیراندازی در ملک‌شهر اصفهان هادی چوپان در آستانه پاداشی میلیاردی؛ رکورد جایزه مستر المپیا شکسته می‌شود؟ پاداش 300 میلیونی برای قهرمانان کشتی ایران؛ جوایز رنکینگ مجارستان پرداخت شد آیا عملیات طوفان الاقصی اشتباه بود؟ روسیه: انهدام ۱۲۵ پهپاد اوکراین طی ۲۴ ساعت گذشته کشف 3 جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن تهران