۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۱
کد ۲۱۰۸۸۴
انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳-۰۲-۱۳۹۱

تجربه متفاوت سفر، با اقامت در هتل‌هاي زمين‌خراش!

هتل داراي 380 اتاق خواهد بود و بر خلاف رستوران آسمانخراش ها، رستوران هتل، زير آبي طراحي مي‌شود و در كنار آن مجموعه ورزش‌هاي آبي و يك آكواريوم در عمق 10 متري نيز در نظر گرفته شده است.
طراحان چيني در ايده‌اي كاملا متضاد با هتل‌هاي موجود در بالاي آسمان‌خراش ها، قصد دارند هتلي زير زميني در 16 طبقه احداث كنند.

به گزارش ايسنا، بسياري از هتل‌ها در طبقات بالاي آسمانخراش‌ها احداث مي‌شوند تا ديد مناسبي به محيط اطراف و مناظر شهري داشته باشند، اما در شهرهايي با آلودگي هوا، اين مناظر چندان ديدني نيست.

بر همين اساس مهندسان،‌ زمين‌خراش‌هايي در 19 طبقه خواهند ساخت كه سه طبقه آن بر روي سطح و 16 طبقه پايين‌تر از سطح و در كنار كوهپايه تيانماشان در نزديكي شهر شانگهاي قرار خواهد داشت.

هتل داراي 380 اتاق خواهد بود و بر خلاف رستوران آسمانخراش ها، رستوران هتل، زير آبي طراحي مي‌شود و در كنار آن مجموعه ورزش‌هاي آبي و يك آكواريوم در عمق 10 متري نيز در نظر گرفته شده است.

اين مجموعه ديدني با همكاري مهندسان انگليسي شركت Atkins‌ تا سال 2014 يا اوايل 2015 و با هزينه‌اي بالغ بر 555 ميليون دلار ساخته مي‌شود.

هتل‌هاي زمين‌خراش


ارسال به دوستان
میوه های آنتی اکسیدان دار کدامند؟! فلسفۀ سورن کی‌یرکگارد؛ چرا انسان «مضطرب» است؟ 4 اقدام شجاعانه 4 ایرانی در روزهای تهدید اسرائیل تیراندازی به یک محیط‌بان در اصفهان/ وضعیت چشم مصدوم وخیم است علم‌ الهدی: من هیچ دخالتی در مسائل عزل و نصب نکرده و نمی‌کنم  مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو را برعهده گرفت گردان‌های قدس: عسقلان وشهرک‌های اطراف نوار غزه را موشک‌باران کردیم جاسوسی از حساب بانکی نخست وزیر و وزرای ایتالیا دستور پزشکیان برای برقراری مستمری و تامین مسکن خانواده جانباختگان حادثه معدن طبس بخشش ۶ مامور محکوم به قصاص از سوی اولیای دم ۳ مقتول قالیباف: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان: نیروهای نخبه هنوز وارد درگیری نشده‌اند بازداشت عاملان رعب و وحشت در مشگین شهر اردبیل 4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه تظاهرات در تل آویو در اعتراض به عدم حصول توافق آتش‌ بس در غزه