۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۹۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۶-۰۵-۱۴۰۰
کد ۷۹۸۶۵۳
انتشار: ۱۶:۵۸ - ۲۶-۰۵-۱۴۰۰

جولان کرونا در اردبیل / شمار بستری‌ها از مرز 800 بیمار گذشت

جولان کرونا در اردبیل / شمار بستری‌ها از مرز 800 بیمار گذشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تاکید کرد: دسته‌گردانی در استان ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 151 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۱۰ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا شهرام حبیب‌زاده 26 مرداد در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 151 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند و ۱۰ نفر در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در دو نوبت اول و دوم نیز 307 هزار و 460 واکسن بوده است که از این تعداد 251 هزار و 770 واکسن مربوط به نوبت اول و 55 هزار و 690 واکسن مربوط به نوبت دوم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین 128 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 806 نفر است که از این تعداد 100 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تاکید کرد: دسته‌گردانی در استان ممنوع است.

به گفته وی، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، اصلاندوز، گرمی، مشگین‌شهر، سرعین و خلخال در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بیله‌سوار، نمین، نیر و کوثر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)