۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۰۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳
کد ۱۰۰۵۰۱۴
انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۲-۰۷-۱۴۰۳

نیجریه قهرمان جام جهانی می‌شود؟ هوش مصنوعی آینده فوتبال را پیش‌بینی کرد

نیجریه قهرمان جام جهانی می‌شود؟ هوش مصنوعی آینده فوتبال را پیش‌بینی کرد
یک هوش مصنوعی قدرتمند با بررسی داده‌های گسترده، قهرمانان جام‌های جهانی تا سال 2062 را پیش‌بینی کرده است. بر اساس این پیش‌بینی، نیجریه به عنوان اولین تیم آفریقایی جام جهانی را بالای سر خواهد برد.

هوش مصنوعی 10 قهرمان پیش‌روی مسابقات جام جهانی را پیش بینی کرد.

به گزارش فارس؛ «یک تیم آفریقایی قهرمان جام جهانی فوتبال می‌شود»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه رلوو از پیش‌بینی عجیب هوش مصنوعی از قهرمان جام جهانی 2058 است.

در صورت قهرمانی نیجریه برای اولین‌بار در تاریخ مسابقات جام‌جهانی یک تیم آفریقایی به این عنوان می‌رسد.

هوش مصنوعی قهرمان‌های جام جهانی 2026 تا جام جهانی 2062 را پیش‌بینی کرده است.

بر اساس پیش‌بینی هوش مصنوعی، انگلیس برای دومین بار در تاریخ خود در جام جهانی 2046 قهرمان خواهد شد یعنی «انگلیسی‌ها باید 26 سال دیگر منتظر باشند تا مجدداً قهرمان شوند و در مجموع فاصله دو قهرمانی‌شان 80 سال طول می‌کشد».

آرژانتین با 2 قهرمانی در 10 دوره پیشروی جام جهانی بیشترین سهم قهرمانی را خواهد داشت.

پیش‌بینی هوش مصنوعی از قهرمان 10 دوره جام جهانی پیش‌رو به ترتیب زیر است:

1-جام جهانی 2026(آرژانتین)

2-جام جهانی 2030(برزیل)

3-جام جهانی 2034(فرانسه)

4-جام جهانی 2038(آلمان)

5-جام جهانی 2042(اسپانیا)

6-جام جهانی 2046(انگلیس)

7-جام جهانی 2050(هلند)

8-جام جهانی 2054(ایتالیا)

9-جام جهانی 2058(نیجریه)

10-جام جهانی 2062(آرژانتین)

ارسال به دوستان
میامی، خانه جدید خانواده مسی: همسر لئو از سازگاری سریع با محیط جدید می‌گوید فرمانده هوافضای سپاه: با چشمانی باز مراقبیم تا در صورت هرگونه خطا، پاسخی پشیمان‌ کننده به دشمن بدهیم طارمی: به دنبال جبران باخت به قطر هستیم/ سلب میزبانی انگیزه ما را بیشتر کرده است استایل عجیب ماشاریپوف؛ ستاره استقلال با دمپایی و لباس محلی ازبک‌ها در تمرین تیم ملی! (+عکس) آمریکا آتشبارهای پدافند هوایی به اسرائیل ارسال می‌کند کاراته ایران درخشید؛ نایب قهرمانی دختران در رقابت‌های جهانی آمار جالب از تقابل ایران و قطر؛ برتری قاطع گلزنان ایرانی بیرانوند در آستانه تاریخ‌سازی؛ یک قدم تا شکستن رکورد بازی‌های ملی دعوای مکرون با شهردار رم برای ماندن امیلی در پاریس یا رفتن به رم یونیفل: نیروهای اسرائیلی به زور وارد پایگاه ما شدند اسرائیل ۷ اکتبر را عزای عمومی اعلام می‌کند راز موفقیت داوودا؛ از شکست در آرنولد کلاسیک تا قهرمانی در مستر المپیا عراقچی بغداد را به مقصد عمان ترک کرد یک مقام روس خطاب به بایدن: عامل ترور ترامپ در میان شما است؛ به ایران اتهام نزنید جنگ روایت‌ها در پرونده بیرانوند؛ پرسپولیس به دنبال تشدید مجازات